Nedjelja 20 Kol 2017
Vi ste na: O nama Grupni programi CONDITIONING
CONDITIONING

 Conditioning je novi program  u Fitness centru Lovorka.. Voditelj programa je Marko Perić, instruktor fitnesa i fizičke pripreme sportaša. Conditioning  je trening za poboljšanje funkcionalnih i motoričkih sposobnosti, što znači unapređenje rada kardio respiratornog sustava, redukcija potkožnog masnog tkiva, unapređenje mišićnog tonusa i povečanje snage..Namjenjen je muškim i ženskim vježbačima bolje fizičke kondicije.Trening traje 60 minuta, kombinira se trening na otvorenom i u dvorani ( ovisno o vremenskim uvijetima) uz upotrebu raznih rekvizita: utega, girija, šipki, guma...itd.

Conditioning je trening snage “core-a” i kondicije. Program dizajniran sa namjerom da izmami što širi adaptacijski odgovor organizma.

Conditioning nije specijaliziran fitness program već namjerni pokušaj optimalizacije fizičke sposobnosti u svakoj od 10 domena motoričkih i funkcionalnih sposobnosti:  kardiovaskularna i respiratorna izdržljivost, opća izdržljivost, snaga, gipkost, jakost, brzina, koordinacija, Conditioning se bazira na kratke, intenzivne i raznolike treninge. 

Cilj conditioning-a je da vas pripremi za svakodnevne aktivnosti. Ideja je stalno mjenjati treninge, tako da se naše tijelo nikada ne adaptira na ono što mu spremimo. Mješajući gimanstiku, dizenje utega, kardio trening, vježbe sa vlastitim tijelom, pliometriju, funkcionalne pokrete itd. ujedno izaziva vaše tijelo i uči novim vještinama svaki dan. Teški treninzi jačaju vaš karakter i odlučnost.

Conditioning će vam nedvojbeno pomoći u gubitku kilograma, izgradnji mišićne mase, razvoju snage i kondicije. Ali ti rezultati se najbolje ostvaruju uz pravilnu prehranu.

U našem organizmu postoje 3 načina na koji naš organizma dobiva energiju za svakodnevne aktivnosti. To su: fosfo-kretainski sustav (ATP-CP), glikoliza i aerobno-oksidtivni put. Conditioning obuhvaća vježbanje sva tri energetska puta. Karakteristika Conditioning-a je koristenje vrlo malo rekvizita u usporedbi sa modernim fitness centrima. Uz korištenje maloga broja rekvizita, koji se mogu iskoristiti na bezbroj načina, koriste se i neki tradicionalni rekviziti (girje-kattlebell), kao i neki ne konvencionalni (burad, kamionske gume, maljevi itd.).
Postujući princip individualizacije intenzitet i opterećenje se prilagođavaju vama i vašim trenutnim sposobnostima, a ne vi vježbama.

 
Facebook Image
Baner
walking
Posjete Sadržajima : 433352
Trenutno aktivnih Gostiju: 25